Irriterande egenskaper?

Det här är en egen kategori för diskussioner som rör kärlek, relationer och vänskap.

Moderator: Moderatorerna

Postby eerie » 2007-11-01 15:25

människor som inte har förståelse, som totalt saknar oförmåga att sätta sig in i andra människors situation! extremt fördomsfulla personer är jobbigt
om jag var svartsjuk på döden, så berode det på att döden
drar den största publiken, och att jag alltid hatat
att bara vara en i publiken.
eerie
Kulturknegare
Kulturknegare

Postby Norna » 2007-11-12 14:57

Ja, men jag måste säga att människor som försöker framstå som fördomsfria men sedan visar sig vara otroligt inskränkta när det väl kommer till kritan är ännu värre.
Sic transit gloria mundi.
Norna
Akademiaspiratör
Akademiaspiratör

Postby radiodept. » 2007-11-12 15:41

Sen så är det sjukt jobbigt att ha värsta förmågan att sätta sig in i andra människors situationer... (:P) Jag menar, att se sig själv ur bilden och känslan man har av någon man inte gillar (jag förlorar mig helt i mänskor ibland), är ju obehagligt. Detta är inte sktiseriöst inlägg, men jag menar allvar. Typ som ibland när man (jag) kollar på en (djupt) psykologisk film och känner sig smått galen efteråt. Händer det bara mig? :lol: Det är säkert något banalt och vardagligt, men jag har ju aldrig hört någon prata om det precis.

(På tal om eeries inlägg)
radiodept.
Användare
Användare

Re:

Postby farbrorwerther » 2009-11-23 21:54

Morbid wrote:Jag AVSKYR folk som suger luft mellan tänderna. Jag får hysteriska anfall om jag är tvungen att lyssna på det...

Usch, det skulle vara straffbart. Det finns tandpetare om nu orsaken till "sugandet" är att det fastnat nåt mellan tänderna.
Sen är smaskande människor olidliga. Och varför måste man sörpla? Likaså finner jag personer som måste upprepa sig 2-3 gånger totalt outhärdliga.:evil:
Tofflor som ger ifrån sig ett outhärdligt ljud när någon går..........flopp,flopp,flopp. Olidligt!
Armbågande personer, besserwissrar och personer som till varje pris måste synas/höras.
För övrigt är jag ganska förlåtande.
farbrorwerther
Nybörjare
Nybörjare

Previous

Return to Kärlek, relationer, vänskap